Archive for февруари, 2016

февр. 29 2016

С Опел до Средна Азия, 2015 (6): През Киргизстан

Завършваме  централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, обиколихме Азербайджан,  през Калмикия стигнахме Астрахан, а последния път прекосихме Казахстан. Днес ще пътуваме през Киргизстан, с което завършваме пътешествието на пернишкия Опел Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 шеста част През Киргизстан Република Киргизия, наричана още Киргизстан е държава в Средна Азия […]

февр. 25 2016

Малдиви. Непознатите.

Къде ще ходим днес? На Малдивитеееее 🙂 Заедно с Диана 🙂 Приятно четене: Непознатите Малдиви Всички сме виждали невероятните красиви снимки от Малдивите, които се въртят из интернет – прозрачното синьо море, белия ситен пясък и полегналата палма над водата. Предполагам, че всеки попаднал на такава снимка, започва да въздиша и мечтае, да отиде там […]

февр. 24 2016

Рим – всички гледни точки (4): Разходка извън стените на града

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологическия Рим, после – по фонтани и площади, а последния път продължихме разходката си към остров Тибър и околностите. Днес ще излезем в околностите но града. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 4-та част Разходка извън стените на града 4-та част Разходка […]

февр. 23 2016

Манастир Хорезу (Румъния)

Днес Цветан ще ни води до един румънски манастир – Хорезу. Приятно четене: Манастирът Хорезу на Брънковяну Хорезу (Horezu) е малко градче на подкарпатския път Търгу Жиу – Ръмнику Вълчеа. В близките гори има много сови и градчето носи името на тяхният крясък: ,,ху-ху-рее-зу“. Наперената гигантска статуя на влашкия господар Константин Брънковяну (Constantin Brâncoveanu; 1654 […]