Archive for януари, 2016

ян. 13 2016

Из Егейска Македония (Гърция) (1): От езерото Керкини до Пожарските бани

Започваме една обиколка из Егейска Македония – Галена ще бъде наш водач. Приятно четене: Из Егейска Македония непознатата Северна Гърция първа част От езерото Керкини до Пожарските бани „Когато Всевишния разпределял благата между отделните народи оставил земите на днешна Гърция за накрая.И понеже му било останало от всичко по малко, той го изсипал по тези […]

ян. 12 2016

Рим – всички гледни точки (1): Археологически Рим

Започваме едно пътуване из Рим. Елена ще бъде наш водач. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) Увод Почти два месеца подготвях нашето пътуване до Рим. Изучавах забележителностите, смъквах си карти, разхождах се с Гугъл по улиците. Въобще преди да тръгна, вече имах чувството, че вече съм била там. […]

ян. 11 2016

С Опел до Средна Азия, 2015 (4): От Азербайджан през Калмикия до Казахстан

Продължава централноазиатското пътуване с опела на Валентин – започнахме с Украйна и руските кавказки републики, а последния път обиколихме Азербайджан. Днес през Калмикия ще стигнем Астрахан. Приятно четене: С Опел до Средна Азия, 2015 четвърта част От Азербайджан през Калмикия до Казахстан В предишните части от пътеписа „минахме“ през южна и източна Украйна, след което разгледахме южна Русия с нейното черноморско […]

ян. 08 2016

Баварските замъци и Октоберфест (2): Нойшванщайн и Хоеншвангау

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзее. Днес ше разгледаме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау. Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Нойшванщайн и Хоеншвангау Ден пети – 23.09.2015 г. Събуждаме се рано, закусваме в ресторанта на хотела и бързаме да тръгваме за замъците, защото имаме резервации и за […]

« Newer Entries - Older Entries »