Archive for януари, 2016

ян. 26 2016

Рим – всички гледни точки (2): Площади и фонтани

Продължаваме с разходката из Рим – започнахме с археологически Рим, днес сме по фонтани и площади. Приятно четене: Рим всички гледни точки (едно пътуване до Рим през август 2014) 2-ра част Рим – площади и фонтани   Уморени от ходенето през първия ден, решихме да вземем Метро до Площад Испания, за да си спестим ходенето поне […]

ян. 22 2016

Баварските замъци и Октоберфест (3): Oktoberfest в Мюнхен

Продължаваме с обиколката на Влади из Австрия и Бавария, която започнахме със Залцбург и Химзеер после разгледахме замъците Нойшванщайн и Хоеншвангау, а днес вече сме на Октоберфеста в Мюнхен! Приятно четене: Баварските замъци и Октоберфест част втора Oktoberfest в Мюнхен Ден шести – 24. 09. 2015 г. Днешния ден е един от най-чаканите дни от цялото пътуване. Защото […]

ян. 15 2016

Гръцка островна сводка (2): Донуса, Икария и Фурни

Продължаваме на обиколката из Цикладите, заедно с Домоседа. Започнахме с островите Делос, Миконос и Парос, днес сме вече из Донуса, Икария и Фурни. Приятно четене: Гръцка островна сводка Делос, Миконос, Парос, Донуса, Икария, Фурни, Сирос, Родос част втора Донуса, Икария и Фурни Следваше умерен ден за начало на плаването в открито море от остров на остров. Като разстояние – около 20 мили. И […]

ян. 14 2016

Фори из Балканите (2): Косово

Фори продължава пътешествието си из Балканите, което започна със Санджак и Черна гора и което продължава днес към Косово. Приятно четене: Косово част втора на Фори из Балканите Първоначалната ни идея беше да станем прилично рано, да пийнем по кафе за разсънване в съседното ресторантче, да си стегнем багажа и нейде най-късно 8 – 8.30 да […]