Archive for ноември, 2015

ное. 20 2015

Света гора Атон (6): От манастира Св.Павел до Каруля

Продължаваме поклонническото пътуване на Цветан из Света гора – Атон . В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, разгледахме го подробно, бяхме в манастира Пантократор, а поклонихме се в българския манастир Свети Георги Зограф, както и в манастира Констамонит. Днес сме в Свети Павел. Приятно четене: От манастира Св.Павел до […]

ное. 19 2015

Братислава – на бегом през моста (Пътуване из Европа с кола, 2015 – 6 част)

Продължаваме пътуване на Елена с кола из Европа – започнахме го със съветите и плановете, минахме през Загреб и Любляна, а и през Залцбург. После бяхме в Мюнхен и Вюрцбург, както и Прага. Днес вече сме в Братислава. Приятно четене: Братислава – на бегом през моста част шеста на Пътуване из Европа с кола, 2015 […]

ное. 18 2015

Пътуване до Немрут с мотор (4): Кападокия, Туз гьолю, Анкара и Зонгулдак

Завършваме пътуването Борислав до Немрут. В първата част стигнахме околностите на Памуккале, после продължихме покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп, а миналия път достигнахме крайната си цел – планината Немрут. Днес поемаме обратно през Кападокия, Анкара, Черноморието и Истанбул Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят от Немрут назад част четвърта През Кападокия […]

« Newer Entries - Older Entries »