Archive for октомври, 2015

окт. 21 2015

Пътуване до Немрут с мотор (2): Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп

Продължаваме с мотора на Борислав по пътя му до Немрут. Миналия път стигнахме околностите на Памуккале, а днес ще продължим покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят до Немрут част втора Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп 1040 km за деня Алармата ме събуди […]

окт. 20 2015

От Турда през Аюд и Теюш до Алба Юлия и Алба Каролина (Из Карпатите на мотор – 2 част)

Продължаваме мотоциклетната си обиколка из Караптите и Трансилвания заедно с Тони. Първия ден минахме през прохода Трансфагарашан и спряхме вечерта в Сибиу. Днес, в първат половина на втория ден, ще отидем до солната мина в Турда и ще започнем обиколката си на крепостта (цитаделата) Алба Каролина в градчето Алба Юлия. Приятно четене: Солната мина в […]

окт. 19 2015

Бирма 2015 (2)

Продължаваме с велосипедното ни пътешествие из Бирма заедно с Домоседа. В началото минахме пътя от Янгон до Пиндая. Днес ще отидем до Мандалей и планината Попа. Да, знам, че ги чувате за пръв път 🙂 Приятно четене: Бирма 2015 част втора Пътят към Мандалей и планината Попа Бардът на британския империализъм Ридиард Киплинг е възпял […]

« Newer Entries - Older Entries »