Archive for октомври, 2015

окт. 28 2015

Малка пауза

Тази седмица няма нови пътеписи, защото съм извън София и не мога да обърна много внимание на интернета. Веднага щом се прибера, ще продължим със следващите разкази – никой не е забравен, нищо не е забравено! 😉 Поздрави и благодаря за търпението 🙂 Ст.    Изпрати пътеписа като PDF

окт. 23 2015

Куба – „Островът на свободата“ или в Машината на времето – назад… !!

Днес Веселин ще ни води до „Острова на свободата“ – да видим какво се крие там 😉 Приятно четене: Куба – „Островът на свободата“ или В машината на времето – и назад… !!     Привечер в една от колониалните улици на Хавана – столицата на Куба, около хотел Хавана Либре… Вървейки, чухме приглушен женски […]

окт. 22 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (5): Нордкап, Рованиеми и Стокхолм

Заедно с нашите смели плевенчани по пътя на Север минахме през Словакия и Чехия, през Германия и Швеция, влязохме в Норвегия с Осло, Прейкестолен и Берген, а последния път пресякохме Полярния кръг и бяхме на островите Лофотен. Днес ще достигнем крайната точка на пътуването и най-северна на Европа – самия нос Северен 🙂 Приятно четене: […]

окт. 21 2015

Пътуване до Немрут с мотор (2): Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп

Продължаваме с мотора на Борислав по пътя му до Немрут. Миналия път стигнахме околностите на Памуккале, а днес ще продължим покрай Анталия и Средиземно море до Газиантеп. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят до Немрут част втора Памуккале – Анталия – Мерсин – Адана – Газиантеп 1040 km за деня Алармата ме събуди […]