Archive for септември, 2015

сеп. 30 2015

Плевенчани отвъд Полярния кръг (2): Дрезден, Берлин и Гьотеборг

Пътят на нашите смели плевенчани към нос Северен (Нордкап) в Норвегия след Словакия и Чехия, ще премине през Германия и Швеция. Приятно четене: Дрезден, Берлин и Гьотеборг част втора на Плевенчани отвъд Полярния кръг Тръгнахме от Прага и след стотина километра минахме границата с Германия: Явно Голф 3 с българска регистрация е съмнителна гледка и […]

сеп. 29 2015

Пътуване до Немрут с мотор (1): От Варна до Памуккале

Тази седмица започваме още едно пътешествие с мотор – този път ще обикаляме Турция, а целта ни ще бъде Немрут. Като за начало ще посетим мотоциклетния фестивал CCC – Custom Cruiser Chopper край Денизли. Приятно четене: Пътуване до Немрут с мотор Пътят до Немрут част първа От Варна до Памуккале на фестивала CCC 7-13.08.2015 Историята […]

сеп. 28 2015

През Трансфагарашан до Сибиу (Из Карпатите на мотор – 1 част)

Тази седмица ще започнем с мотори – Тони ще ни води на обиколка из Карпатите 🙂 Като за начало ще минем през прохода Трансфагарашан (ще се изпитваме за правилно и бързо произнасяне!), за да стигнем един от много красивите графове на Румъния – Сибиу. Приятно четене: През Трансфагарашан до Сибиу част първа на Из Карпатите […]

сеп. 25 2015

Берген и Осло (3 част на Екскурзия из Скандинавия)

Продължавме на екскурзията Влади из скандинавските страни. Започнахме с пътя към Копенхаген, която разгледахме подробно, а днес продължаваме с Осло и Берген в Норвегия. Приятно четене: Екскурзия из Скандинавия част трета Ден шести – 03. 07 – Осло – Берген За днес имаме около 500 км, преход и да гледаме – Зьогне фиорд; – Преминаваме […]