Archive for август, 2015

авг. 31 2015

Дерми в Албания (На стоп из Балканите (2))

Продължаваме пътуване на автостоп из Балканите заедно с Петър. Започнахме с Охрид, днес тръгваме към плажовете на Албания. Приятно четене: Дерми в Албания част втора от На стоп из Балканите Така сутринта рано започнахме да си приготвяме багажа и да се насочим към следващата цел – Албанското крайбрежие Тук беше и мястото, където се разделихме […]

авг. 28 2015

Из Южна Франция с нож, вилица и бележник

На фона на бежанската вълна, днес ще си говорим за … френска кухня. Не, че ще реши нечий проблем, но със сигурност ще ни зарадва сетивата и ще знаем към какво можем да се стремим 🙂 Приятно четене: Из Южна Франция с нож, вилица и бележник Когато подбират дестинациите си за ваканция, някои хора се […]

авг. 27 2015

Пингите* в Словения (1): Пътуването

Published by under Вили,Любляна

Вили отдавна не ни беше писала за приключнията си (да са живи и здрави неописаните! 😉 – сега е решила да компенсира с една разходка до Словения. Какво ли ще ѝ се случи на път? Приятно четене: Приключенията на Вили в Словения Пингите* в Словения част първа Пътуването до Словения Всички имена и събития не […]

авг. 25 2015

Абакан (2): Околностите на столицата на Хакасия

Днес с Живко ще продължим обиколката си из Абакан, с който вече се запознахме, и околностите му. Приятно четене: Приятно четене: Абакан Република Хакасия, РФ част втора Околностите на столицата на Хакасия Черногорск се намира северно от Абакан. С маршрутките на градския транспорт до там се стига за 15-тина минути. Градът определено не създава впечатление […]