Archive for юли, 2015

юли 31 2015

Леденика

Днес Теодора ще ни води до пещерата Леденика – за да не останете разочаровани, още от сега ще трябва да ви кажа, че тя няма да влезе в самата пещера, а ще ни разкаже за „обновленията“ край нея. Приятно четене: Леденика „обновената“ Случи се така, че през месец май се озовахме край Враца и моментално […]

юли 30 2015

С каяк около остров Лефкада

Мислите си, че ви е горещо? Тогава да покараме каяк в Йонийско море, заедно със Стоян 🙂 Приятно четене: С каяк около Лефкада или 10 нюанса на гръцкото синьо Много приятели смятат гръцкия остров Лефкада за перлата на Йонииските острови. Те го предпочитат за активна лятна почивка, където съчетават плажа със сърфа. Аз самият отдавна […]

юли 29 2015

До Финландия на Голф (7): През Полша – Варшава и Краков

Продължаваме връщането от Финландия с Голфа на Иван. Започнахме с Румъния и Лвов в Украйна, продължихме през Белорусия, минахме през Москва, Новгород, Санкт Петербург и Виборг, последния път достигаме крайната си цел – Хелзинки във Финландия, после поехме назад – през Естония, Латвия и Литва, за да стигнем днес до Полша. Приятно четене: През Полша […]

юли 28 2015

Барселона – съвети за пътуване

Нашата приятелка Ан е подготвила малко съвети, препоръки и идеи как да идем и да се подвизаваме из Барселона. По нейна молба, специално подчертавам, че всичко тече, всичко се променя и да не се втелявате, ако при вашето пътуване до Барселона нещо, цена, маршрут или друго не съвпадат 100% с описаното в настоящите съвети за […]