Archive for април, 2015

апр. 30 2015

Бале в Централна Америка (7): Кариари и Сан Хосе (Коста Рика)

Завършваме приключенията на Бале из Централна Америка– започнахме с град Панама и Панамския канал, бяхме в селцето Санта Фе, за последно в Панама бяхме в Бокас дел Торо, после преминахме границата с Коста Рика и се озовахме в Парисмина, а оттам потеглихме към Тортугеро по реката с алигаторите, където отседнахме за няколко дена. Днес поемаме […]

апр. 29 2015

Шри Ланка (2): Скалата Сигирия и до Нувара Елия с влак

Продължаваме пътуването из Шри Ланка с Крум. Бяхме на плаж в Негомбо и разгледахме Анурадхапура. Днес продължаваме до скалата Сигирия, а после ще се повозим и на влак Приятно четене: Шри Ланка далеч от снега през зимата част втора Скалата Сигирия и до Нувара Елия с влак Сусил се оказа много готин и цялото му […]

апр. 28 2015

Андалусия с велосипед (2)

Константин продължава по пътя от Малага към Севиля – вече стигнахме до язовир Ел Чоро, а днес ще продължим към Севиля. Приятно четене: Андалусия с велосипед втора част Ел Чоро (Гуадалхорсе) – Теба – Ел Саусехо – Вилануева де сан Хуан – Морон де ла Фронтера – Алкала де Гуадайра – Севиля Сутринта мързеливо си […]

апр. 27 2015

Замъкът Цесис (Cēsis) или Венден (Wenden) – Латвия (1): История на замъка Цесис

Отново Цветан ще ни води до Латвия – този път ще ни покаже замъка Цесис, наричан още Венден. Като за начало – малко история 🙂 Само да знаете, че при снимките никой не е настинал! Приятно четене: Замъкът Цесис (Cēsis) или Венден (Wenden) Латвия Част първа История на замъка Цесис Типичният латвийски пейсаж е от […]