Archive for март, 2015

мар. 31 2015

Малдиви (2): Риби за гледане, риби за ядене

Днес с голямо съжаление ще завършим престоя си на Малдивите – започнахме с остров Мееру, сега ще се запознаем малко с морските обитатели на архипелага. Приятно четене: Малдиви Рибки за гледане, рибки за ядене част втора Раят на Земята Преди туризмът да се развие като водещ отрасъл в икономиката на Малдивите през началото на 70-те, […]

мар. 30 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (7): Тавор, замъкът Белвуар и Хамат Гадер

Днес ще завършим обиколката на Галина около Кинерет – започнахме с Армагедон , продължи през Бет Алфа и Бет Шеан и Назарет, бяхме в Капернаум и околността, посетихме долината Хула и ще се качихме на планината Хермон, бяхме при устието на река Йордан край Ярденит, а днес ще идем на хълма на Преображение (Тавор), ще […]

мар. 27 2015

Вартбург

Продължаваме пътуването из бившото ГДР с Цветан – миналия път ходихме до музея на Карл Май, а днес сме в замъка Вартбург. Приятно четене: Замъкът Вартбург в ГДР без грижи Schloss Wartburg/Замъкът Вартбург Замъкът Вартбург го открихме над зелените върхове на Тюрингската гора до град Aйзенах на адреса: Auf der Wartburg 1, 99817 Eisenach Какъв […]

мар. 26 2015

Лисабон

А Люси днес ще ни води до Лисабон – и както понякога се случва, човек влиза за пръв път в един западен град не от към източната му, както би било нормално да се очаква, а от западната страна. Т.к.в разказа има описани тоалетни – припомням правилото за коментиране, че се коментира разказа, а не […]