Archive for февруари, 2015

февр. 27 2015

Пещерата Гутман и замъкът Турайда (Латвия)

Продължаваме с разходката на Цветан иаз района на латвийския град Сигулда – предишния път бяхме ва замъка Сигулда, а днес ще минем през пещерата на Гутман и замъка Турайда. Приятно четене: Пещерата Гутман и замъкът Турайда край Сигулда, Латвия Преминахме по моста над река Гауя на път към нашата цел замъка на кръстоносците от […]

февр. 24 2015

Йордания през Сирия (1): Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман

Емилия ще ни води до Йордания, като ще мине през предвоенна Сирия. В този ред на мисли – данните за Сирия са НЕАКТУАЛНИ и неизползваеми като съвети в момента. Иначе мястото е прекрасно 🙂 Приятно четене: Йордания през Сирия първа част Палмира, Дамаск, Мъртво море и Аман Маршрут: Дамаск, Палмира, Аман, Мъртво море, Петра, Вади Рум, […]

февр. 20 2015

Ботсвана и Замбия

Днес Иван и Петя ще ни прекарат по един рядко минавам от българи маршрут – през Ботсвана и Замбия на път към Малави. И все пак ще има и сафари 🙂 Приятно четене: Ботсвана и Замбия транзитно На път за Ботсвана водачите ни разказаха най-интересните детайли от съвременната им история, която е доста иронична […]

февр. 19 2015

Санкт Петербург: Петропавловската крепост и Аврора (част 10 на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме центъра на града, ходихме […]