Archive for януари, 2015

ян. 30 2015

Извън сезона из Гърция (2): Микена, Нафплио, Метеора и Катерини

Продължаваме с извънсезонна Гърция – започнахме с Атина и Епидавър, а днес продължаваме към Микена, Нафплио, Метеора и Катерини. Приятно четене: Гърция извън сезона част втора Микена, Нафплио, Метеора и Катерини Поради странното работно време, до 15 ч., трябваше да побързаме, за да можем да разгледаме Микена, прочутото царство на Агамемнон, което е било един […]

ян. 29 2015

Хърватия (4): Трогир

Средиземноморското пътешествие на Роси продължава към Трогир. Хърватската част от пътуването започнахме с Дубровник и центъра му, продължихме със Сплит, а  днес сме в Трогир Приятно четене: Хърватия част четвърта Трогир продължение на голямото пътуване От Янинското езеро и Метеора до Лаго Маджоре и Сакро Монте ди Орта автор: Росица Йосифова Трогир Уцелихме приказно […]

ян. 28 2015

Москва: M10 или пътят Москва – Санкт Петербург (част седма на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, тръгнахме пеша да разгледаме центъра на града,  ходихме […]

ян. 27 2015

Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус (4): Капернаум

Пътешествието на Галина из Израел продължаваме с Капернаум. Обиколката ни в района на Кинерет в Израел започна с Армагедон и продължи през Бет Алфа и Бет Шеан , за последно бяхме в Назарет, а днес сме в Капернаум и околността. Приятно четене: Капернаум част четвърта от Израел, около Кинерет – По стъпките на Исус Ден […]