Archive for декември, 2014

Дек. 19 2014

Виена за 19 чáса (2): MuMoK и един загубен фото-апарат

Днес завършваме пътуването на Комитата до Виена, а така също – завършваме и годината на нашия сайт. Надявам се, миналата година да ви е било интересно с нашия сайт и ви пожелавам Честито Рождество Христово и една щастлива Нова година! 🙂 Ще се видим в първите дни на януари. А сега – приятно четене: […]

Дек. 18 2014

Бързо хаджийство в Обетованата земя (Израел)

Хаджия за 80 лв билета в двете посоки? Може, и още как! Стоян ще ни води до Израел 🙂 Приятно четене: Израел Бързо хаджийство в Обетованата земя В средата на лятото група приятели се разхождахме в Пирин и една вечер започнахме да обсъждаме идеята за кратко пътешествие през есента. Проверихме сайта на нискотарифен авиопревозвач […]

Дек. 17 2014

Островите Елафонисос и Монемвасия (Магията на гръцките острови (9 серия –1 част)

Започваме още една обиколка из гръцките острови – този път ще сме без лодка, а в първата серия ще минем през Монемвасия и Елафонисос. Приятно четене: Магията на гръцките острови девета част /Елафонисос – Монемвасия – Китира – Антикитира – Крит – Гавдос/ първа серия Елафонисос и Монемвасия Един поглед назад във времето лесно ме […]

Дек. 16 2014

Сенегал (2) – „Малкият бряг“ и Сен Луи

Продължаваме с обиколката на Калоян из Сенегал – предишния път проверихме дали има ебола в страната (нямаше), а днес ще проверим дали има джаз 🙂 Приятно четене: Сенегал втора част Малкият бряг – Нианинг и Мбур След Дакар се отправихме към Мбур и по-специално курортното селце Нианинг на 8 км от града. Нарочно пропуснах […]