Archive for ноември, 2014

Ное. 27 2014

Москва: Музей на авиацията (част пета на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, а днес слизаме от мотора и тръгваме пеша […]

Ное. 26 2014

Чарът на Йонийските острови (1): Митикас и Превеза

Влади ще ни води отново (всъщност това е хронологически първото за годината му пътуване) до Гърция. Отиваме на Йонийско море. Приятно четене: Чарът на Йонийските острови част първа Митикас и Превеза Влади в Гърция ще ви заведе. А ако слушате и бъдете търпеливи, ще ви заведа два пъти. (поради разсеяността на редакцията, второто пътуване, което […]

Ное. 25 2014

Филипи, Гърция: Апостол Павел и филипяните

Тия се оказа, че съм станал класически консерватор ;), затова днешният ни пътепис ще бъде библейски – за апостол Павел и намиращите се съвсем близо до България град Филипи 😉 Приятно четене: Филипи, Гърция Апостол Павел и филипяните На поклонение сред руините на величествената църква (Базилика В) издигната в памет на първата […]

Ное. 20 2014

Дъщеря

Хора, роди ми се дъщеря днес 🙂 В следващите дни може да няма никакви нови пътеписи, щото… таковата… редакцията ще е пияна 😉 или ще ходи насам-натам по магазини 😉 Да сте живи и здрави всички! 🙂    Изпрати пътеписа като PDF