Archive for октомври, 2014

окт. 31 2014

USA 2014 (1): Сьомговата река и Сиатъл

Днешният пътепис ще ни води до Америка – и без друго всички мрънкате, че празнувате американски празници днес 😉 Домоседа ще ни покаже тазгодишната Америка, Като за начало тръгваме по Сьомговата река, за да стигнем до поредния паметник на Ленин (който има шансовете да остане последния в света 😉 С последната снимка в настоящата част […]

окт. 30 2014

Пътуване до двореца Хет Ло в Апелдорн, Холандия

Днес Янита ще ни води до поредната красота на Холандия – дворецът Хет Ло в малкото градче Хет Ло. Признавам си, имам голямо съмнение, дали не съм ходил и аз там или е някаква странна форма на дежавю – красота отвсякъде е 🙂 Приятно четене: Пътуване до двореца Хет Ло Апелдорн, Холандия Дворецът Хет Ло […]

окт. 29 2014

Москва и Кремъл (част четвърта на „Из Русия с мотор“)

Продължаваме пътуването с мотор към Русия. Започнахме с подготовката и визите, първия ден пропътувахме от София до Унгария, през втория – от Унгария стигнахме до Бяла Подляска в Полша, третият ден – това беше пътуването през Белорусия, което беше отделен пътепис през четвърти ден влязохме в Москва, а днес слизаме от мотора и тръгваме пеша […]

окт. 28 2014

Довиждане, Циклади! (Магията на гръцките острови 7 – 5)

Завършваме плаването си из гръцките острови с лодката на Димитър. Цикладите започнахме с остров Андрос, бяхме на остров Тинос, остров Миконос и остров Сирос. Днес от остров Сирос ще поемем обратно към дома. Приятно четене: Магията на гръцките острови или из Цикладите (Андрос – Тинос – Миконос – Сирос) с лодка седма част Довиждане, Циклади! […]