Archive for септември, 2014

сеп. 30 2014

Тюлените по българското Черноморие

Малко летни зарисовки от Славейка. Не четете по време на ядене 🙂 Приятно четене: Тюлените по българското Черноморие Дебели хора. Навсякъде. Лежат морно на сянка или припичат своите телеса на слънчевата жарава. Въртят се във всички посоки сами, ненабучени на шиш. По своя воля, като от време на време влизат в морето, за да […]

сеп. 30 2014

Галилея, Галилея (7): Археологичен парк Ципори (Израел)

Продължаваме с пътеписа на Галина за израелската област Галилея – вече бяхме в Рош ханикра,  Монфор, индустриалния парк Тефен, Пкиин, град Ако и националния парк Бейт Шеарим. Днес сме в археологическия парк Ципори. Приятно четене: Ципори част седма на Галилея, Галилея В Израел всеки пътешественик, който почита древността, придобива усещането, че […]

сеп. 29 2014

Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг (Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг (3))

Продължаваме с пътуването на Любо из Скандинавия. Вече минахме през Дания и Швеция, минахме през Норвегия, а днес – след Нордкап ще тръгнем обратно на юг Приятно четене: Скандинавия – една осъществена мечта зад Полярния кръг или По шосе до най-северната точка на Европа – Нордкап част трета Нордкап (нос Северен), Рованиеми и Трелеборг Ден […]

сеп. 26 2014

До Мордор* и назад (До София през Сърбия)

Представям ви кратките впечатления на Аделина от едно нейно пътуване с кола до София. Авторката живее в Загреб и има интересен поглед върху китната ни родина. Преди да ви пожелая приятно четене, искам да припомня, че правилото да се коментира е, че се коментира разказа, а не личността на автора, другите коментиращи или редакцията! А […]