Archive for август, 2014

авг. 26 2014

Пътуване до замъка Твикел, Холандия (1)

Янита отдавана не ни беше водила из Х0оландия – днес тя ще ни покаже замъка Твикел. Приятно четене: Пътуване до замъка Твикел, Холандия Замъкът Твикел се намира близо до град Делден в провинция Оверайсел, Холандия. За ориентир към него някои посочват Хенгело, друг по- голям град в региона, който е отдалечен от Твикел на няколко […]

авг. 25 2014

Галилея, Галилея (3): Индустриален парк Тефен

Продължаваме с пътеписа на Галина за израелската об;аст Галилея – вече бяхме в Рош ханикра и Монфор, а днес сме в индустриалния парк Тефен.  Приятно четене:     Тефен парк част трета на Галилея, Галилея     Утвърдено е мнението, че промишлените предприятия трудно могат да бъдат характеризирани като туристически обекти за посещение. Екскурзиантите, пристигащи […]

авг. 22 2014

Из Родопите (ден първи): От Асеновата крепост до Триград

Отново тръгваме из Родопите – този път Анжело ще попълни пропуснатите предишния път места. Приятно четене: Из Родопите ден първи Асеновата крепост – Бачковски манастир – Широка Лъка – Гела – Градище – Момата – Триградското ждрело – Триград Когато преди месец посетихме района, много обекти останаха неразгледани. Тогава си обещахме да се върнем при […]

« Newer Entries - Older Entries »