Archive for август, 2014

авг. 29 2014

Из Родопите (ден втори и трети): От Дяволското гърло до Кричим

Днес ще прекараме втория и третия ден от пътуването на Анжело из Родопите – първия ден стигнахме от Асеновата крепост до Тригард, а сега наред са Дяволското гърло и Дяволският мост. И още много други места. Приятно четене: Из Родопите ден втори и трети Музей на мечката, Дяволското гърло, Буйновското ждрело, Ягодинската пещера, Орлово око, […]

авг. 28 2014

Баварско градче далече от Бавария (Левънуърт, щат Вашингтон)

Днес ще ходим за баварски красоти из далечния Запад 🙂 Люси ще ни покаже градчето Левънуърт в щата Вашингтон (а този, който слага толкова ъ-та в английските имена на български, да ходи да бачка във фирма Искар Сървисиз!) Приятно четене: Баварско градче далече от Бавария Левънуърт, щат Вашингтон На теория Левенуърт не блести с нищо. […]

авг. 27 2014

Беларус (Белорусия) и замъкът Мир (3): От Мир към Русия

Продължаваме с пътуването на Тони през Белорусия. Запознахме се как да си извадим белоруск виза и стигнахме до замъка Мир, който разгледхаме подробно. Днес ще поемем по пътя на Наполеон в посока Русия. Приятно четене: Приятно четене: Беларус (Белорусия) и замъкът Мир част трета От Мир към Русия След като приключихме с […]

авг. 26 2014

Пътуване до замъка Твикел, Холандия (1)

Янита отдавана не ни беше водила из Х0оландия – днес тя ще ни покаже замъка Твикел. Приятно четене: Пътуване до замъка Твикел, Холандия Замъкът Твикел се намира близо до град Делден в провинция Оверайсел, Холандия. За ориентир към него някои посочват Хенгело, друг по- голям град в региона, който е отдалечен от Твикел на няколко […]