Archive for юни, 2014

юни 30 2014

Исфахан, Иран (4): Християнството в Иран – малко история

Продължаваме с обиколката на Цветан из иранския град Исфахан. Започнахме с храма на Заратустра, после разгледахме Петъчната джамия и най-големият от иранските кервансараи. Днес ще направим едно кратко отклонение към историята на християнството в Персия и Иран (мислехте, че няма ли? Имаааа 🙂 Приятно четене: Християнството в Иран – малко история четвърта част от Исфахан, Иран   […]

юни 27 2014

Родопите (1): Батак, Доспат, яз.Доспат и Буйновското ждрело

Днешният пътепис ще ни води до една от „омайните“, „вълшебни“ и какво още се сетите като синоним на „магьоснически“ – планини в България – Родопите (както знаете, редакцията се отнася скептично към вълшебничесвата на Родопите ;), но пък пътеписът е прекрасен наситина!) Теодора ще си направи базов лагер в град Доспат и оттам ще обиколи […]

юни 26 2014

В Юдея, край соленото море (Израел) (5): Вода и пустиня заедно (Нахал Давид)

Продължаваме обиколката край Мъртво море в Израел. Започнахме с едно дълго слизане към него, разходихме се наоколо и даже ходихме на на плаж и спа, за последно бяхме в Кумран заради кумранските ръкописи. А днес – в Юдейската пустиня ще се отправим към потока на Давид (Нахал Давид) Приятно четене: В Юдея край соленото море […]

юни 25 2014

Залези над гръцките острови (6-3): Довиждане, Скирос!

Продължаваме с шестата обиколка из гръцките острови на Димитър. Първоначално пристигнахме в Линария на остров Скирос, после разгледахме главния град Скирос и съседния Магазия. Днес ще кажем сбогом на остров Скирос. Приятно четене: Залези над гръцките острови шеста част /Скирос – Евия – Ниси Тон Онирон – Агия Триада/ трета серия Довиждане, Скирос! Странна шега на природата, […]