Archive for април, 2014

апр. 29 2014

Плажът Алики и Потос на о.Тасос (Залези над гръцките острови (5 – 6))

Продължаваме обиколката с лодката на Димитър из северните егейски острови на Гърция – вече бяхме на Диапорос, бяхмедо остров Амуляни, плавахме край манастирите на Света Гора – Атон, после изминахм разстоянието между остров Тасос и Алекснадруполис (Дедеагач), а за последно поехме обратно към Порто Лагос и столицата на Тасос – Лименас. Днес ще заминем към […]

апр. 28 2014

Будапеща – красавицата на Дунав

Днешният пътепис ще ни води до Будапеща, а водач ще ни бъде Милена. Приятно четене: Будапеща – красавицата на Дунав По принцип избягвам да планирам пътувания през зимата и особено по коледните и новогодишните празници. Студено е, навсякъде е пълно с тълпи туристи, цените са високи, времето е непредвидимо и вероятността […]

апр. 28 2014

Да последваш тюлена монах и резултатите от томболата!

В началото на месеца ви предствихме предговора на предстоящата да излезе тогава книга на нашата Росица Йосифова – „Да последваш тюлена монах“. Както си спомняте, авторката ме беше натоварила със задачата да определя трима читатели на нашия сайт. За резултатоте от томболата – малко по-долу, а сега искам да ви кажа, че авторката кани всички […]

апр. 25 2014

Азиатските дракони (2): Виетнам

Днес ви представям втората част от поредицата Азиатските дракони на Иван. Първата беше Хонконг, а сега – приятно четене: Виетнам част втора от поредицата Азиатските дракони Още в България имахме интересна случка във връзка с ваденето на визите ни за Виетнам Първо се обаждахме в консулството им в България, където един господин на много […]