Archive for март, 2014

мар. 26 2014

Израел и Божи гроб по Нова година (ден 3): Мъртво море, Йерихон и Витлеем

Продължаваме с новогодишната обиколка на Мая из Светите земи. Първо успешно пристигнахме в Израел, а после отидохме към Назарет, река Йордан и посрещнахме Новата година. Днес, в Новата година, ще заминем към Мъртво море и Палестинската автономия. Приятно четене: Израел и Божи гроб по Нова година ден трети (01 януари) Назарет, Галилейското езеро и река Йордан […]

мар. 25 2014

Света гора Атон (2): Манастирът Ставроникита

Продължавме поклонническото пътуване из Света гора Атон заедно с Цветан. В първата част прекосихме пътя от манастира Великата Лавра до манастира Ставроникита, където днес ще се спрем по–подробно. Приятно четене: Света гора – Атон част втора Манастирът Ставроникита Входът на църквата е вдясно. Вляво се вижда тесният коридор, който огражда малката църква от околните сгради. […]

мар. 21 2014

Кукери в Ямбол

„Ямбол е градът!“ пееше преди време един местен рапър – е, той няма как да знае, че Ямбол е и град на един кукерски фестивал, който днес ще посетим заедно с Теодора. Нали знаете, че на нашия сайт обичаме „странните“ български градове 😉 Приятно четене: Кукери в Ямбол Фестивал Кукерландия В нашата страна фестивалите и […]

мар. 20 2014

Украйна на мотор, 2013 (8): Крим: От Балаклава към Ялта

Продължаваме с обиколката из Украйна с мотора на Антон. В първата част стигнахме до Молдова, после влязохме в Украйна и през Болград стигнахме до Одеса, посетихме Катакомбите на Одеса,  разгледахме центъра на Одеса,  отидохме до Музея за восъчните фигури в Одеса, а така също и на руска баня, после стигнахме до Любимовка на Крим, а за последно стигнахме Балаклава.  Днес ще завършим […]