Archive for февруари, 2014

февр. 25 2014

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките ще ни даде и смислени съвети и идеи за едно пътуване до там. Приятно четене: Санторини в прегръдките на вулкана Съвети […]

февр. 24 2014

За Перу, като за Перу (6): Мачу Пикчу

Продължаваме с първата част от пътешествието на Тинка из Перу. „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа, минахме през каньона Колка и езерото Титикака,  после бяхме в Куско, а за последно  разгледахме Оляйтантамбо. Днес наред е Мачу Пикчу. Приятно четене: За Перу, като за […]

февр. 21 2014

Над хижа Иван Вазов в Рила

Малко ни е топла зимата, въпреки това на Рила си е сняг – там днес ще ни води Оги. Приятно четене: Над хижа Иван Вазов в Рила Четвъртък, след работа – тръгвам с Велко Мариянов от Младост през Железница, Ковачевци, Сапарева баня към х. Пионерска. Слушаме Оратница, на макс. След Клисура, на спускането – притеснено […]

« Newer Entries - Older Entries »