Archive for февруари, 2014

февр. 28 2014

С Опел за кристал и порцелан (1): Фабриката за кристал в Уотъфорд в Ирландия

Днес с опела на Валентин ще стигнем до ирландския Уотърфорд, за да посетим местната фабрика за кристал. Приятно четене: С Опел за кристал и порцелан част първа Фабриката за кристал в Уотъфорд – Ирландия Една от основните туристически атракции в Ирландия е разглеждането на фабриката за производство на изделия от кристал в Уотъфорд (Waterford). […]

февр. 27 2014

Бирена разходка из Белгия (3): Бирите в Антверпен и Ротердам (Холандия)

Днес завършваме бирената разходка из Белгия, която започнахме в Брюксел и продължихме в Гент и Брюж – за финал ще отидем в Антверпен и холандския Ротердам. Приятно четене: SAVE WATER, DRINK BEER /или една кратка бирена разходка из Белгия/  част трета Бирите в Антверпен и Ротердам (Холандия) От там – право в Антверпен – градът […]

февр. 26 2014

Девет олимпийски дни в Лондон, 2012 (4): Мач на „лъвовете“ и спортно ходене пред Бъкингамския

Продължаваме с четвъртия ден на Атанас от Олимпиадата в Лондон 2012. Първия ден ходихме на тенис и бокс, втория – на тенис и баскетбол , третия – на плажен волейбол и вдигане на щанги, а днес ще идем на спортно ходене и волейбол Приятно четене: Девет олимпийски дни в Лондон 2012 По-бързо, по-силно, по-високо Ден четвърти Виктория Парк, Спортно […]

февр. 25 2014

Санторини: в прегръдките на вулкана

Гответе се, гответе се –  идва лятото и романтикате, която беше в машините ) ще се премести към залезите, виното и гледките 🙂 Днес Тихомир ще ни води до остров Санторини и освен гледките ще ни даде и смислени съвети и идеи за едно пътуване до там. Приятно четене: Санторини в прегръдките на вулкана Съвети […]