Archive for януари, 2014

ян. 28 2014

За Перу, като за Перу (3): Колка каньон и езерото Титикака

Продължаваме с първата част от пътешествието на Тинка из Перу. „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, а после бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа. Днес на ред е каньонът Колка и езерото Титикак Приятно четене: За Перу, като за Перу Тинка в страната на […]

ян. 27 2014

С Опел по атлантическото крайбрежие на Северна Ирландия

Днес ще посетим една от рядко посещаваните от нас страни – Северна Ирландия. Валентин ще ни покаже част от природните красоти на страната. Приятно четене:   С Опел по атлантическото крайбрежие на Северна Ирландия   Западните и северните брегове на Ирландия са изключително красиви със своите стръмни скали, дълбоки заливи и малки пясъчни плажове. Спирам […]

ян. 24 2014

По река Велека (от Синеморец до Бродилово)

Завършваме синеморско-черноморската поредица на Юрий – този път ще поемем по течението на река Велека, за да стигнем странджанското село Бродилово. Приятно четене, че скоро може и да ги няма тези маршрути:     По река Велека от Синеморец до Бродилово В една ранна утрин около 10 потеглих към малкото село Бродилово, разположено навътре в […]

« Newer Entries - Older Entries »