Archive for януари, 2014

ян. 31 2014

Бирена разходка из Белгия (1): Бирите в Брюксел

Няма начин разказ за бира да бъде лош 🙂 Днес Даниел ще ни представи белгийската бира на място. Приятно четене: SAVE WATER, DRINK BEER* /или една кратка бирена разходка из Белгия/  част първа Бирите в Брюксел Ще започна с предупреждението, че долните редове не са подходящи за любителите на нашенския тип бира, налята от пластмасова […]

ян. 30 2014

Залези над гръцките острови (5-1): Диапорос

Стига студ, стига мраз – време е да се подготвяме за лятото. Днес с Димитър ще се качим на лодката и ще започнем поредното приключение из гръцките острови – този път това ще бъдат островите в самото Бяло море или с други думи северните егейски острови.Започваме с малкото островче Диапорос до Ситония.Преглед Приятно четене: […]

ян. 29 2014

Лисабон и околностите

Пътеписът днес ще ни отведе в крайния Запад на родния ни континент – Стоян ще ни покаже Лисабон и околностите му. Приятно четене: Лисабон със Синтра и Кашкайш С един приятел дълго мислихме къде да отидем за един дълъг уикенд в края на ноември, хем да е топло, хем да не сме ходили и решихме […]

ян. 28 2014

За Перу, като за Перу (3): Колка каньон и езерото Титикака

Продължаваме с първата част от пътешествието на Тинка из Перу. „Тинка в страната на инките“. В първата серия бяхме в Пачакамак и Паракас, а после бяхме в Писко, на Балестовите острови, на платото Наска и Арекипа. Днес на ред е каньонът Колка и езерото Титикак Приятно четене: За Перу, като за Перу Тинка в страната на […]