Archive for декември, 2013

Дек. 23 2013

Коледа в Америка (Американските зимни празници)

Днес, скъпи читатели, ще закрием изминалата 2013 г в нашия сайт. Люси ще ни разкаже за поредицата зимни празници в Щатите, започвайки с Деня на блгаодарността, през Коледа до Нова година, а всички ние ви желаем честито Рождество Христово и една щастлива Нова година с много пътища и малко пречки пред вас! 🙂 Ще се видим в […]

Дек. 20 2013

При Дядо Коледа в Лапландия

Днес, мили деца, ще ходим при … Дядо Коледа 🙂 Толкова рядко ходим до Финландия, че с радост ви представям разказа на Валентин* за официалната резиденция на стареца 🙂 Приятно четене: При Дядо Коледа в Лапландия Напапиири (Рованиеми), Финландия Посещение в официалната резиденция на Дядо Коледа в Лапландия – северна Финландия Официалната резиденция на Дядо […]

Дек. 19 2013

Из Армения с Опел (4): Каньона на река Воротан, манастира Татев, Горис, Капан, Каджаран и Мегхри

Завършваме обиколката на Армения с Валентин. В началото минахме от долината Дебед до Гюмри, после минахме през крепостта Амберд, планината Арагац, езерото Кари лич и столицата Ереван, а за последно от Гарни стигнахме Зорац Карер. Днес по пътя към иранската граница ще минем през каньона на река Воротан, манастира Татев, Горис, Капан, Каджаран и Мегхри Приятно четене: Из Армения с […]

Дек. 18 2013

Кифла из Бяло и Йонийско море (Дневник на плаването)

Да вземем пак да направим едно плаване из гръцките морета? Днес наш водач и отговорник за корабния дневник ще бъде Светлата. Приятно четене: Една кифла из Бяло и Йонийско море Из дневниците на едно плаване на яхта Това са записките ми от двуседмичното плаване с 46 футовата яхта МОЛИ, което осъществихме през първата половина на […]