Archive for ноември, 2013

Ное. 29 2013

Хрониките на Шопландия

Мислехте, че не може да има пътепис за Женския пазар, нали? Днес ви представям впечатленията на Емил от живота в София. Снимки не ви трябват, четете (Имената в разказа не са променяни, вкл. и на фирмите – ако някой се чувства засегнат, смело да пише опровержения в коментарите, а ако е много гузен, ще му […]

Ное. 28 2013

Късно лято в Тасос (2): Алики, Потамия и Панагия

Продължаваме с разходката из остров Тасос. В началото Анжело ни води до Потос и манастира Св.Архангел Михаил, а днес ще тръгнем към Алики, Потамия и Панагия.  Приятно четене: Късно лято в Тасос част втора Алики, Потамия и Панагия Залив на русалките  „Алики”(Aliki, Alyki) gps: 40º 36’ 17.39”, 24º 44’ 28.57” Малкото рибарско селище е на […]

Ное. 27 2013

Една Румяна в Перу (3): Пуно, езерото Титикака и плаващите острови на Урос

Published by under Перу,Румяна

Днес завършваме пътуването на Румяна през Перу. Започнахме с Лима, Чинчеро, Ойантайтамбо и Свещената долина, а после минахме през Свещената Долина до Мачу Пикчу и Куско. Днес наред са Пуно и езерото Титикака. Приятно четене: Една Румяна в Перу част трета Пуно, езерото Титикака и плаващите острови на Урос 1 юни, събота – Ракчи, Пуно Днес […]

Ное. 26 2013

Езера, ветрове и приятели (6): Към Сърбия и дома

Продължаваме с пътуването на Петя из близките Западни Балкани. Започнахме със Скопие и Хераклея край Битоля, продължихме с Охрид и Албания. В третата част влязохме в Черна гора, а за последно тръгнахме към Острог и Пивското езеро, за да спрем в планината Дурмитор. Днес през Дурмитор ще минем към Жабляк, Черното езеро към каньона на река Тара Приятно четене: Езера, […]