Archive for април 6th, 2012

апр. 06 2012

Амритсар и Златният храм на сикхите (Индия, Пенджаб) (3)

Завършване пътеписа на Цветан за посещението му в Златния храм на сикхите. Започнахме с едновъведение около храма, после се поклонихме в храма, а днес ще видим какво ни очаква отвън.

Амритсар и Златният храм на сикхите

трета част

На пазара около храма, пред щанда за кисело мляко,,ласи”, едно дете гордо ни показва ,,мартеница”.

Панаир – Амритсар и Златният храм на сикхите (Индия, Пенджаб)

За радост на децата на поклонниците тук е панаир – пълно с близалки, цветни гривни и играчки.

Амритсар, Пенджаб, Индия

Можеш да опиташ  и Пенджабски ,,Мак Доналдс”.

Панаир – Амритсар и Златният храм на сикхите (Индия, Пенджаб)

Татко ми каза да избера една красавица и да ѝ подаря балона…, но не го давам.

Директно от машината – прясно изтискан сок от захарна тръстика с лимон.

Можем  да сключим и някоя сделка в офиса… Винаги сме отворени за всякакви предложения преди да се отправим обратно пеша до гарата за Делхи.

Разделями се с милите  хора от Амритсар . Вечерта индийската  телевизия ни изненада със страшното шоу на сикхите ,,Spirit of Khalsa“’. Трупата по бойни изкуства  заслужено взе първа награда в ,,India got talent“. За справка –You tube.