Archive for септември 24th, 2010

сеп. 24 2010

ПолитиКАТ – покана за пресконференция

Published by under София

Знаете, че с Комитата, освен от пътешествия, се интересуваме и много живо от политиката.

Освен в другия ни блог, неговата скромна личност участва в един проект целящ проследяването изпълнението (а не само даването) на обещанията на родните ни политици.

Сайтът е готов и в понеделник се организира пресконференция, на която ще бъде представен, като са поканени всички желаещи, а не само журналисти.

Вижте подробностите и идете на представянето:

сеп. 24 2010

Ла Пас и Андите в Боливия (10 част на Около света наляво (Околосветско пътешествие на автостоп))

Продължаваме с околосветското пътешествие на Иван, тръгнал да обикаля цвета наляво, като единственото му средство за транспорт ще бъде автостопа. Той поддържа сайт за това околосветско пътешествие, а ние ще следим избрани части от неговото пътуване. Започнахме с пътуването от Миндя до Мюнхен. Бяхме във Франция и Испания и пообиколихме Аржентина , Огнена земя и […]