Archive for юли 9th, 2010

юли 09 2010

Разходка из Адамело Брента в Италия

Лято, жега, слънце – как да избягаме от горещините ще ни разкаже Детелина в днешния италиански пътепис. Приятно четене:

Летните жеги в Италия са трудно поносими. Освен че, термометрите сочат почти през целия ден повече от 30 градуса, влажността на въздуха е този фактор, от който няма спасение дори на сянка.

Възможните изходи са два: затваряш се в къщи и пускаш климатика или поемаш някъде по-височко в планината.

Парк Адамело Брента, Италия

Като запалени рибари, за нас специално, летните уикенди са идеалното време да се отдадем на любимото си хоби, а и да се спасим от зноя и задуха на асфалтирания град. Решаваме да тръгнем рано на следващия ден. Дъщеря ни, която обикновено не иска и да чуе да идва с нас за риба, мълчаливо се съгласи и с прикрит ентусиазъм се захвана да рови из своите си съкровища в търсене на федербала и летящата чиния. Мъжът ми почна да мърмори тихичко нещо по мой адрес, в смисъл, че съм се възпротивила на мерака му да си купи оная страшна въдица, дето беше даже в намаление миналата седмица, но явно мисълта за предстоящото риболовстване сред планинската прохлада, а и тегнещия зной си казаха думата и той кротичко си извади „старите“ въдици.