Archive for май 18th, 2010

май 18 2010

Санторини – много бели къщи и море

Времето, колкото и да е дъждовно отива към лято. Да хвърлим едно око на гръцкия остров Санторини, където, твърдят местните, се намирал най-красивият залез на земята. Приятно четене:

Досега не бях ходил в Гърция по на юг от Солун, но след като видях снимките на едни приятели от Санторини, нарамихме раниците и се запътихменатам по Гергьовден.

Санторини, Гърция

След като се двоумихме дали сами да го организираме, както се случва по-често или да сме част от екскурзионна група, избрахме второто. Като че ли се получи по-добре, защото се оказа доста скъпо да се ходи дотам със самолет, а пък и ситуацията наполседък в Гърция е доста динамична.

И така след 10-часово пътуване с автобус се озовахме в Атина. Веднага тръгнахме да я разглеждаме и се оказахме напълно разочаровани – много мръсотия, имигранти от цяла Африка и Азия наоколо, запуснати сгради и витрини на магазини сякаш недокосвани от десет години. Районът около Акропола си заслужава, дори само заради гледката.

Четете по-нататаtък>>>

май 18 2010

Мека пролет в Рим

Днес отново ще се разходим до Града 🙂 Този път наш водач в Рим ще бъде Катюша. Приятно четене: Мека пролет в Рим Започнах да пиша с голямо желание и с толкова голямо съмнение за резултата от моето творчество, но пък винаги си струва човек да последва потребността си. Искам да разкажа за ситуацията, която […]