Archive for април 16th, 2010

апр. 16 2010

Народе! Дайте акъл! (помощ, спешно)

Ситуацията е следната: Един познат с неиздаден още паспорт, но валидна лична карта трябва спешно да замине от София за Виена, което значи, че задължително трябва да мине през Румъния (в Сърбия не пускат само с лична карта*). Освен всичко друго и половината летища в Европа са затворени заради исландския вулкан. Единствената възможност му е […]

апр. 16 2010

Офроуд до Радуй (Пернишко)

Да посрещнем дългочаканате тази година пролет с един офроуд из калта. Приятно четене:

Вчера рано сутрин се разходихме до вилна зона в село Радуй (Пернишко). Избраният път минаваше през Банкя, покрай Клисурския манастир и от там покрай военно поделение по „черен път“. В случая пътя не беше въобще черен, а по-скоро блатист. В началото и в края (където имаше живот) изглеждаше така:

Към Радуй (Пернишко)

По нататък в повечето случай изглеждаше така:

В началото имаше закъсал джип и уплашен Голф. Заобиколихме ги. Не след дълго ние закъсахме в снежна преспа, но с блокиран диференциал и малко „напред-назад“ излязохме. По-нататък пътя беше нещо средно между черен път и блато, но все пак бяха минавали други автомобили, чийто коловози помогнаха