Archive for март 22nd, 2010

мар. 22 2010

Испания: От единия до другия бряг (2): Барселона на път за Тенерифе

Продължаваме с обиколката на Испания от единия до другия ѝ бряг. Бяхме вече в Палма де Майорка, а днес ще наминем през Барселона. Приятно четене и не забравяйте да се включите в писането на юбилейния хиляден пътепис:

Барселона между Палма и Тенерифе

Та така – след като се натоварихме на кораба и капитана наду свирката скочих на палубата да правя снимки. Обаче тя тази работа с излизането от пристанището не беше от най-лесните, и най-бързите. Щракнах няколко снимки междувременно ето да речем тази е на някаква крепост където мъжете са се криели от жените си горе в гората да могат на спокойствие да се отдадат на сиеста и сангрия под предлог че охраняват града

Крепостта на Палма де Майорка

и пак катедралата която дори и на фона на всякакви хотели и бетонни простотии си е най-внушителната сграда

Катедралата на Палма де Майорка, Испания

Разгледахме част от острова пък и тук се заприказвах с един нашенец опъвал кайша няколко години в Палма и сега щастливо се отдал на частен бизнес в Делиормана. Както се казва, гурбетът си работи навсякъде. От него разбрах, че хубавите плажове се почти навсякъде и както се и предполага ние сме били в центъра на дивотията, а има къде по-скатани места, там където едни хора въоръжени с добри фотоапарати правят снимки за картички и после ги изпращат на гладните студенти в БГ или Индия да им предадат още по-голям колорит на Фотошоп с цел да се заблуд[т повече туристите. Поговорихме си и за имотите по този край, общо взето дали ще си вземеш студио в Слънчев Бряг или Майорка разликата не е огромна, а предимствата – очевидни. Където имаше място всичко беше така,

Имоти на Палма де Майорка, Испания
Имоти на Палма де Майорка

че и по–зле. Скоро свърши сушата и фара/където стария фараджия още пази традициите на древните крепостни охранители/ ни изпрати от това китно местенце