Archive for март 17th, 2010

мар. 17 2010

Помощ за WordPress

Нуждая се от малко помощ за Wordpress.

Ситуацията е следната: в левия горен край на сайдбара виждате съдържанието на сайта под името Страни и континенти, където можете да разгънете всички категории в сайта (континенти, страни, региони и други). Проблемът ни е, че това прозорче създава прекалено голям трафик (хайде да не казвам колко, че ще ви уплаша, но наистина е много). Използваното разширение е Enhanced categories – сега обаче създава излишно голям трафик.

Искам да го заменя с нещо друго – някакви идеи? Искам да запазя възможността читателите да могат да търсят по категории, както и да се запази възможността за RSS-и по тях.

Хора, помагайте, че не мога да го измисля. Wordpress-ът е 2.9.2

мар. 17 2010

Истанбул по Нова година (2): Капалъ чаршия и Египетския пазар

Продължаваме с разходката из Истанбул, като за нашия сайт днес откриваме две от „класическите“ места за града – Капалъ чаршия и Египетския пазар. Приятно четене:

Истанбул по Нова година

Капалъ чаршия и Египетския пазар

Покритите пазари «Капалъ чаршъ» и пазарът на подправките «Египетски пазар»

Египетски пазар – Истанбул, Турция

Уникално като архитектурно съоръжение от пресичащи се галерии в които са подредени и отрупани със стоки от сувенирен характер 5000 магазинчета.