Archive for март 11th, 2010

мар. 11 2010

Испания: От единия до другия бряг (1):Палма,… Палма де Майорка

Баба Марта нещо се разсърди тия дни и реших да я успокоим с един пътепис за място топло и почивно – Палма де Майорка. Тотев ще ни разкаже за почивката си там. Приятно четене:

Палма,… Палма де Майорка

Та така, една майска вечер докато навън валеше за осми път за деня реших, че е крайно време да седна и да се поразровя из нета както се казва диъл има ли или няма. Още в началото трябваше да се справя с основните проблеми на нашето пътуване-Къде отиваме, къде ще спим, колко време ще останем, как ще стигнем до там, и къде бирата е на добра цена/последното беше съществено не само за мен но и за другия участник/. Единственото нещо в което бяхме обаче 100% сигурни е, че искаме Слънце, ама много, не само през деня а ако имаше как и през нощта.

Вариантът да пътуваме организирано с някоя друга орда туристи не ни се нравеше затова заложихме на стария изпитан вариант-сами. Хубавото беше, че можеше да се спестят доста пари от самолетни билети, и за сметка на това да отседнем в по-добри хотели или просто да си ги изпием тези пари. Седнах си да Д-то и до към 4 сутринта вече бях преполовил плана, полети, хотели, трансфери, забележителности и т.н. Взехме решение да пътуваме само с ръчен багаж – така или иначе десетина тениски и едни чехли не заемат място, трябваше само на всяко летище да изхвърляме по-големите течности, но това не беше важно.

Стегнахме багажа, и един невероятно студен и дъждовен ден в началото на юли по обяд с раничките на гърба си хванахме автобуса до летището. Макар че тукашното летище е доста наблизо и има удобни полети за нашата дестинация, избрахме малкото летище Хан в Германия, използвано само от нискобюджетни компании, и естествено нашия любим аеропревозвач –Раянеър.

Пътят до там отне около час, летището беше препълнено въпреки неспирния дъжд немците се бяха метнали по къси гащи и с бира в ръка чакаха да дойде времето за чек ин. Беше ясно великото лятно преселение е в разгара си , а дестинацията главно Испания. На пръв поглед преобладаваха само тийнеиджъри, за които алкохолния туризъм и новите хитове на немската чалка беше върха на сладоледа – ами супер и ние точно това търсихме. И така, самолетът излетя навреме както обикновено – дестинация/или дестилация е по-точно/

старата мръсница – Палма да Майорка 😀

Във всеки един полет по Европата винаги може да намериш българи, така беше и този път.

В шеги и закачки и студен Хайнекен си летяхме на юг. Скоро пилота на училищния аеробус/средната възраст на пасажерите беше около ранните двадесет/ съобщи, че прелитаме над Марсилия, красив град, в които не съм бил. Там долу обаче младите магребинчета ритат футбол по цял ден под слънцето и биха подгонили всеки, който се опита да твърди, че Матераци не е най-големия симулант, и че Зизу е докосвал с главата само шапката си…, но – така да е.