Archive for февруари 6th, 2010

февр. 06 2010

Из снежното плато край Дивдядово

Днес отново ще се разходим из китната ни родина. Стоян ще ни разкаже за една обикновена разходка към платото край Дивдядово. Мислите, че не е интересно? Я, пак си помислете и четете нататък. Приятно четене:

Из снега на платото край Дивдядово

Разходката ми по платото миналата неделя (24.01.2010).

Времето беше прекалено хубаво, за да се проспи вкъщи. Е… „хубаво“ казано условно, защото температурите бяха около -11 – -12 градуса, а до умереният северен вятър сигурно ги правеше да изглеждат към -20. Снегът – до коляно, а пътеки нагоре нямаше. Поне беше слънчево. 🙂

Сняг до колене – платото край Дивдядово

Снегът е до колене

Платото край Дивдядово

Из снега към платото край Дивдядово

Из снега

Излязох в от къщи около 9 и нещо. Изкачването по познатия маршрут над вилната зона ми отне около 2 часа за някакви си 2 км. Газенето в сняг до коляното и из баир нагоре не е особено приятно занимание. На места правех почивки за по минута-две през 50 метра. Въпреки сериозно минусовите температури, успях да се поизпотя на няколко пъти. Това беше и една от причините да не напредвам особено бързо – гледах да избягвам прегряването, че да не се простудя.