Archive for ноември 22nd, 2009

Ное. 22 2009

Да се влюбиш във връх

Мдааа, някои се женят, други се влюбват (не че двете са взаимно изключващи се, де), важното е да пътуваме и да гледаме и да харесваме, а и … да се влюбваме, както съвсем неразумно е направила Даниела 😉 (майтап, Дачи, знаеш, че съм хлевоуст ;-). Та, приятно четене и не си мислете, че сте имунизирани!

Вихрен, Пирин

Влюбих се. Внезапно, дълбоко и трайно. Видях го и онемях. Взрях се в него и го съзерцавах с часове, а той стоеше невъзмутим, сякаш никой друг не съществува. Поглеждаше ме от високо и не помръдваше. Знаех, че знае, че съм там…

Хората минаваха покрай мен, поглеждаха ме, някои от тях ме поздравяваха, но аз не ги виждах и не ги чувах. Гледах го и не помръдвах. Чувствах се вдъхновена, одухотворена, успокоена… Чувствах се малка, нищожна, незначителна…

Той беше хем близо, хем далеч, някакси тайнствен… Беше на една крачка от мен, а го чувствах недостижим…

Стоях като омагьосана и събирах сили…

Събирах сили да си тръгна, за да остана сама…

Да остана сама, за да събери сили… да се върна…

Когато се върна, ще бъде различно. Тогава ще стигна докрай, до самия връх!

Да, връх. За първи път ми се случва да се влюбя във връх.

Влюбих се във връх Вихрен. Седях в подножието му и се чудех дали е истински! Една табела се опитваше да ме убеди, че ще стигнем до горе за 3 часа, но на мен не ми се вярваше и оставихме покоряването на връх Вихрен за друг път.

Ное. 22 2009

Новини покрай сайта ни: Страница за (по)читатели във Фейсбук

Може да сте забелязали, но може и да не сте, но нашият сайт Пътуване до … си има вече страница за (по)читатели във Фейсбук. И т.к.вече почитателите са доста повече от личните ми контакти във ФБ, ми се струва, че даже има полза от нея 🙂

Страницата я създадохме с няколко цели:

• още един начин за следене на пътеписите

• има форум и дискусии, в които можете да поставяте въпроси, които биха били интересни за всички или да давате предложения за подобрения в сайта. Тези функции самият сайта Patepis.com ги няма, така че се възползваме от ФБ. Темата за предложенията живо ме интересува.

• Или с други думи – разчитам на обратната връзка с вас 🙂

• (По)читатели могат да качват снимки, които ви харесат и които не са се появявали в Пътуване до…

• Много ще се зарадвам, ако пооспамите (така де – поканите) приятелите си във ФБ да станат и те почитатели на страницата ни във ФБ

Албуми цели обаче могат да качват само администраторите, а ние качваме само някои снимки, които са се появявали в сайта като илюстрации на пътеписи. Не качваме снимки, на които се разпознават отделни хора – само пейзажни. Ако пращате разкази за публикуване със снимки – имайте пред вид, че е възможно ваша пейзажна снимка да се появи и във фотогалерията на страницата във ФБ. Ако не желаете това да се случи – просто ми го напишете, когато ги пращате.