Archive for октомври 21st, 2009

окт. 21 2009

Корфу и Тансу травел – прекрасно място и лоша организация

Крайно време беше да кажем нещо лошо за Гърция. Вероятно не толкова за Гърция, колкото за една туристическа фирма, водеща екскурзианти към Корфу — но най-добре е да прочете разказа на Селин по въпроса. Ако някой се чувства засегнат — да пише коментари, като не забравяте, че обидите към авторите са недопустими. Ако ще обсъждате нещо — без лични нападки!

Сега: приятно четене! Корфу очевидно е супер местенце:-)

Корфу и Тансу травел

прекрасно място и лоша организация

Онзи ден към 11 и нещо вечерта пристигнах в София от почивката на остров Корфу. Въпреки че организацията на цялата екскурзия беше изпъстрена с всякакви неуредици и доста фриволното отношение към съня ни, беше хубаво.

Остров Корфу или още Керкира е уникално място.

Най-зеленият от Йонийските острови — наистина изумително зелен. Изпълнен с кипариси, маслинови горички и всякакви други растения. Много хора го посещават, след като са прочели книгата на Джералд Даръл „Моето семейство и други животни“ и тя ги е вдъхновила. При мен се получи обратното — отидох и започнах да я чета на място:) Спомените от някакво предишно недовършено четене бяха достатъчно избледнели, за да се изкефя на историята и на невероятните описания на острова.