Archive for септември 4th, 2009

сеп. 04 2009

Из Стара планина

Да се качим на Балкана, какво ще кажете? Наш водач ще бъде Петър — приятно четене:

Този, който обича природата, обича и Господ. Сред природата, между големите хълмове, върхове и скали, човек разбира колко е мъничък и колко е голяма Божията милост и добрата му десница върху нас. И така в хижите, където спахме (на места без топла вода и т. н.) разбираме, че сме свикнали да приемаме нещата за даденост, а всъщност трябва да сме благодарни на Господ за всичко.

ДЕН 1 и 2

Написахме това въведение за Господ, поради водителството му през целия ни път. Още от най-ранни зори на първия ни ден приключението започна. Качихме се първи на влака в първия вагон, но както пише в Библията „първите ще станат последни“, т. е. ние се озовахме в последния вагон, защото влака тръгна в обратна посока — гара София Север.

сеп. 04 2009

Около света надясно (околосветско пътешествие с мотор)(6): От Коктебел до Урюпинск в Русия

Продължаваме с околосветското пътешествие на Коста Атанасов. Както знаете, той поддържа собствен сайт за пътуването си, а при нас публикуваме интересни части от него. Започнахме с Нъводари, Румъния, а за последно го оставихме в Коктебел, Украйна. Коста прекарва няколко дена на къмпинг там, а днес ще напуснем Крим и ще се отправим с него към Русия. Приятно четене: Около света надясно (околосветско пътешествие с мотор) част шеста: От Коктебел до Урюпинск в Русия ден 23 Коктебел — Мариупол […]