Archive for август 5th, 2009

авг. 05 2009

Пролетен мотоциклетен круиз из Западните Балкани (3): През Босна и Херцеговина

Днес ще завършим пътуването на Георги из Западните Балкани. Бяхме с него в Албания, Черна гора и Хърватска – на ред днес е Босна и Херцеговина. Приятно четене:

Пролетен мотоциклетен круиз из Западните Балкани

част трета

През Босна и Херцеговина

Бяхме решили предишният ден, докато пиехме бира , да поспим малко повече , тъй като пътя взе да ни идва в повече от очакваното, за това станахме в 7 ч, за 8 ч. бяхме поръчали закуската. Събрах багажа и всички зарядни , разхвърляни по стаята, но забравих да снимам един контакт, разположен много интересно , на около 2.50 м . над пода , вероятно се ползва само от гостуващи звезди на NBA . В салона домакинът вече беше наредил закуската – всичко беше чудесно – кафе, сокове, мляко , сладко, саламчета, яйце… . Имаше голяма панорамна тераса с чудесна гледка ,

очертаваше се поредният слънчев ден, слънцето беше доста високо. Хапнахме , облякохме се и потеглихме , след кратка борба с гаражните врати…