Archive for юли 20th, 2009

юли 20 2009

Малко служебно парти на Халкидики

Някои хора живот си живеят 🙂 Ама така си е – в днешно време е важно да си избереш свестен работодател, че и те (както и свестните служители 😉 ) са кът. Рекламата свърши, а сега Даниела ще ни разкаже как е изкарала едно служебно мероприятие в Ханиоти на Халкидики в Гърция. Приятно четене и не умирайте от завист, а накарайте шефа си да заведе и вас:

Ханиоти

Най-хубаво е когато успееш да съчетаеш полезното с приятното и работата с удоволствието. Е, ние съчетахме полезната работа с приятното удоволствие, хващайки автобуса за Халкидики. Хубавото беше, че автобуса беше служебен, пътуването и престоя там – също, така че не ме питайте за цени. Вместо с пари, си служех с жълтата лентичка, която ми сложиха на ръчичката при пристигането ни в хотела.

За служебното – толкова.

Продължавам с приятното :)

Пътуването до Халкидики

отне около седем часа с автобус, включително яденето на пържоли, престой на границата и спазване на ограниченията по пътя.

„Халкидики” се оказа разтегливо и разклонено понятие. Халкидики е полуостров в северна Гърция и според митологията, Гигантите живеели там. На Халкидики се е състояла митичната битка между гигантите и боговете, която боговете спечелили и триумфално се оттеглили на Олимп.

Нашият хотел се намираше в

китното селце Ханиоти, на западния ръкав на Халкидики – Касандра.

Първото нещо, което усетих, слизайки от автобуса и което ще остане много дълго в съзнанието ми, е уханието. Селцето ухае на цветя! На ЖАСМИН! Ароматът напомня аромата на акацията, но е доста по-силен и сладък 🙂

Това ухание завладява сетивата като опиат: веднага забравяш за таралянкането с автобуса и откривателят в теб се събужда.