Archive for май 16th, 2009

май 16 2009

South Lake Tahoe

Обичам да пускам пътеписи за места, за чието съществуване не подозирам и още повече не знам даже на кой континент се намират — в момента даже се колабая как точно се произнася името на градчето и езерото, където ще ни заведе днес Елена. Всъщност е в Калифорния:-) Приятно четене:

За пръв пър посетих Тахо през 2004, когато изкарах едно лято при сестра ми. Тя се премести да живее там през 2003 и още не е мръднала. Изкарах седмица през 2007 на път от Бостън за България; две през 2008 заедно с родителите и сега септември най-вероятно ще се засилвам натам за още седмица.

Езерото Тахо е планинско езеро, на границата между щатите Калифорния и Невада.

На около 3 часа с кола от Сан Франциско или 1 час от Рино, където е и най-близкото летище. За да стигнете до Рино от България обаче сменяте минимум 3 самолета, като най-дългото ми пътуване излезе около 26 часа, заради престоите.

Самото градче South Lake Tahoe се пада почти изцяло в Калифорния, като изключим няколкото големи и не толкова големи казина.