Archive for април 9th, 2009

апр. 09 2009

Амстердам при слънчево време

Днес ще прочетем кратките впечатления на Елена от Амстердам. Всъщност тя си подарява един рожден ден прекарване в столицата на Холандия. Приятно четене:

Трябваха ми около 2 години да се наканя. Трябваха ми 5 минути да реша, че ще отида там за рождения си ден и още 5 да си резервирам самолетен билет. Това беше след последния разговор с Тони на тема „ти кога ще дойдеш“.

Та миналите петък, събота и неделя бях там. В Холандия — ниската земя. Противно на всички очаквания върху мен не падна и капка дъжд — беше слънчево през цялото време и щеше да бъде абсолютно перфектно, ако не беше гадния вятър от време на време. Тони каза, че нося слънцето със себе си. Отговорих й, че обикновено постигам този ефект:)

С две думи,

Амстердам е уникален

Нищо общо с България, че и със Щатите. Навсякъде канали, тесни къщи с абсолютно еднаква височина и убийствени (буквално) стълбища и много велосипеди. Много, много велосипеди. Атмосферата е невероятна, главно заради архитектурата, запазена в горе-долу същия вид както е била през 17 ти век. Няма неща които да ти отнемат дъха или да те накарат да ахнеш от удивление — в крайна сметка става дума за протестантска култура, избягваща лукса и прекалените детайли. Но градът те пленява с неповторимостта си и с всички неща, които ти предлага.