Archive for април 6th, 2009

апр. 06 2009

Из Бразилия и Аржентина … и още нещо(7): Уругвай

Продължаваме с последната част на пътуването на Таис из Южна Америка. Вече се разходихме из Рио де Жанейро, Петрополис, Сан Бернардо, видяхме водопада Игуасу, бяхме з в Буенос Айрес и едно ранчо в пампасите, а последно я оставихме в Делтата на р.Парана, Аржентина

Днес ще продължим с последната екстра в това пътуване.

Оригиналното заглавие на този разказ беше „Из Бразилия и Аржентина… и още нещо“, което аз малко съкратих, но сега дойде точно времето за това „още нещо“, а именно Уругвай! Ето, че пак сефтосахме една страна на нашия сайт. Приятно четене:

Из Бразилия и Аржентина… и Уругвай

част седма

Уругвай

И бонуса към цялото пътуване — Уругвай. Казвам бонуса, защото като цяло програмата, по която пътувахме беше на база Бразилия и Аржентина, а посещението на Монтевидео беше допълнително по желание. Една екскурзия, която според мен определено си струва, независимо какво впечатление ще ви остави Монтевидео. Аз ще споделя моето, но знам, че на много от другите не им хареса или поне не ги впечатли.

Екскурзията до Монтевидео

е лесно достъпна, стига да има билети за фериботите, които пътуват всеки ден. Може да ви излезе много скъпа, може да ви излезе и много по-евтина — въпрос на късмет:) За тези, които се справят добре с интернет или имат опит с пътуването — не е проблем да се запишат и на място, риска е единствено за дадения ден да няма места. Така или иначе… тръгнахме, като преди това минахме контрол като на летище, при слизане в Уругвай също паспортен контрол… странно като усещане, защото само за няколко часа човек няма усещането, че отива в друга държава:) И така, наближаваме града и…

Не, не съм объркала снимките, това е сградата на телекомуникациите в Монтевидео:) Архитектът обаче е същия, който проектира Бурж Ал Араб в Дубай и това обяснява приликата. Ето я сградата и по-отблизо, където вече се вижда, че е различна сграда

Кой знае защо, очаквах да попаднем в много динамичен и модерен град. Огромно беше учудването ми, когато се оказа, че сме на едно от най-спокойните и безопасни места на света. Тръгвайки от пристанището, по път към центъра на града минахме покрай едно от богатите предградия. Там беше и къщата на президента, която… нямаше охрана, нямаше лъскави автомобили и камери и екскурзоводката ни обясни, че той често ходи дори пеш на работа 🙂