Archive for декември 12th, 2008

Дек. 12 2008

Тасос и Родопите 2008 – трета част

Днес ще завършим с лятното приключение на Антон из Тасос и Родопите. Приятно четене:

Из Родопите

част трета

В Смолян

хапнахме пъстърва и ходихме на планетариума да гледаме звездна приказка. След това трябваше да достигнем съседно село на 5 — 10 км от Смолян където щяхме да се установим за следващите няколко дни. В с. Левочево имаме познати които ни предоставиха къщата най- любезно да я ползваме за престой като изходна точка за няколко дни.

Левочево е много приятно и закътано селце,

ако търсиш спокойствие и липса на хора това е мястото. Построено е на баир та къщата в която ние бяхме нямаше двор реално от входа излизаш на нещо като уличка която води към съседните къщи и към по горните улички но улица не разбирайте по която се движат коли по скоро пътечка колата я бяхме оставили доста по на горе от къщата до където можеше да се стигне. Разпънахме пак барбекюто.

Този път беше заредено с Български национални меса🙂

На другия ден бяхме планували пак да ходим на лов за печатчета и се насочихме към

пещера Ухловица,

която се намираше по на юг от Смолян и в посока Смилян. Рано сутринта тръгнахме и стигнахме до паркинга на Ухловицата. От там на горе ни чакаха доста сериозно количество стъпала и доста стръмна пътека