Archive for септември 17th, 2008

сеп. 17 2008

Халкидики (Χαλκιδική, а може и Halkidiki)

За какво ще си говорим днес? Правилно … за моренце … на Халкидики … кеф…

Приятно четене – разказът е пълен е с полезна информация за:

Бях обещал да напиша за почивката в Халкидики, но все не оставаше време. Тъй като много българи са решили отново да прекарат отпуската си далеч от скъпото и презастроено българско черноморие, Гърция и специално Халкидики са една прекрасна алтернатива. Може би много наши сънародници избират Турция, но на мен тези южни покрайнини са ми някак по-близко.

Времето на Халкидики:

Както всяка година и този път изборът падна върху Villa George. Имаше и няколко други алтернативи, но когато една консерва като мен иска да си почине, задължително ще избере нещо до болка познато. В края на този май, по случайност нямаше празници в България и на Халкидики беше празно. Румънците определено им е далече и вече залагат на българските курорти, македонците нещо бойкотирали Гърция, а сърбите щели да атакуват по-късно. Учудващо или не , първите 2 дни бяхме сами на плажа. Кеф 🙂 Морето през май е топло (23-25 градуса), температурата на въздуха около 30, вятър почти няма, а облаците са едно добро пожелание. Идеално време за почивка. След началото на юни температурите се покачват страшно и появата на плажа между 12 и 17 часа си е чист риск.

Хотелът Villa George е четиризвезден,

строен около 60-те за по-възрастни английски туристи, но предлага всички удобства за семейна почивка. Всяка стая (студио, апартамент) е снабдена с климатик, телевизор (има 2 руски програми), хладилник и напълно оборудван кухненски бокс, който е много подходящ за хора с по-ниски доходи. През май и септември цените в хотела са и най-ниски. Студиото е около 20 евро на вечер, през май и под 30 евро за септември. В силния туристически сезон цените са около 60 евро.