Archive for юли 9th, 2008

юли 09 2008

Завръщане във Флоренция

Днес Неделчо Чешмеджиев ще ни разкаже за Флоренция — градът на галерия Уфици, Академията по изкуствата, покритият Понте Векио, катедралата Санта Мария дел Фиоре с огромния си купол — изобщо: Флоренция…

Пристигайки преди 2 години със семейството си във Флоренция — град, за който почти нищо не знаехме, ние сякаш попаднахме в един друг свят. Денят ни мина бързо покрай Санта Кроче, Баптистерията, Понте Векио и Галерия Уфици, но остави у нас незабравими спомени и надеждата,че някой ден отново ще дойдем тук. Именно за този ден искам да ви разкажа в следващия пътепис.

Записахме се на една от многобройните екскурзии до Италия с основна цел Рим, но тайно всеки от нас тръпнеше и очакваше последната спирка —

Флоренция

След нощувката в Монтекатини Терме — курорт, намиращ се близо до града,тръгнахме рано за Флоренция. След около час път градът ни посреща отново усмихнат и слънчев Гледайки табелите от автобуса основно те са две — Centrum и Stadium. Обичат си хората града и футбола, но това е друга тема.. Този път решаваме да не правим традиционната обиколка, а оставяме групата и тръгваме по избрани от нас обекти, все пак се имаме за стари кучета, били сме веднъж, изчетохме толкова неща и сега тръгваме уверено напред.