Archive for май 19th, 2008

май 19 2008

Импровизирано пътуване до Охрид (Македония) – втора част

На другия ден беше време за сериозната туристическа програма. Запалихме колата и газ към
манастира Св.Наум

Пътят до него е към 30 км по тесен път, виещ се край езерото, с много завои, изкачвания и великолепни гледки.

Самият манастир се намира непосредствено преди албанската граница, така че като видите надписа Н.Р.Албаниjа веднага свивайте вдясно към манастира. (не се учудвайте на надписа Народна Република Албания – пътните знаци в Македония са не по-нови от 20г. На друго място се виждат табели Титов Велес, а градът се казва Велес от поне 15 г, че и повече. Албания разбира се не е Народна Република от много време, но македонците просто си обичат старите табели по пътищата)

май 19 2008

Импровизирано до Охрид (Македония)(1)

Тази седмица, ако не сте забравили излиза първата книга на Алекс Букарски на български, и по този повод реших да обявя седмица на македонския пътепис – по–точно седмица на пътеписа за Македония т.к. за голямо съжаление македонските блогери и интернет-автори не пишат много-много пътеписи, но за сметка на това пък българите пишем такива. С първия […]