Archive for май 15th, 2008

май 15 2008

Охрид – съвети за пътуване и малко общи впечатления

По първомайско-гергьовските празници решихме да идем до Охрид. Не можахме да си направим резервация за хотел и затова отидохме на „прима виста“. Прекарахме чудесно, за което до дни ще се появи подробен пътепис, а днес ви предалгам малко съвети за пътуване до Охрид, цени, валута, пътища и малко общи впечатления: Eдно импровизирано пътуване до Охрид, […]

май 15 2008

Пътуване до черноморска Турция, Грузия и Кападокия (1)

Април е хубав месец за скитане из крайморски места. Особено когато става дума за Черно море, което си е кажи-речи Средиземно, и когато в маршрута е включено субтропическото островче на Европа — Батуми. От Истанбул до Тбилиси има директен автобус, но всички познавачи на пътя ни заклеха да не предприемаме подобно мъчение — пътят покрай морето бил зашеметяващо завойчест, лош и дълъг… Решаваме да накъсаме трасето на няколко отсечки. Така ще е възможно да се почувства отблизо историческото движение на хора и цели народи по турското Черноморие…